Cum va suna Atelierul de Zahar?

Mmmmm....imi aduce aminte de copilarie,atunci cand fiecare fetita isi dorea un Palat din Zahar,inconjurat de o padure cu bomboane si un rau de ciocolata.
Vremea a trecut,dar fetita din Palatul de Zahar a continuat sa viseze.


De obicei am fost invatata sa primesc cozonaci de sarbatori,de Craciun,de Paste.Ba ii cocea bunica,ba matusa,ba soacra,moldovence toate .
Deci ,ca sa ma fac inteleasa,am fost obisnuita numai cu cozonaci ''babani'' asa cum ii numeam eu,plini cu nuca si cu  arome imbietoare.
Anul acesta,de Paste am ramas fara.
Ma ingrozea gandul ca sa cumpar ceva dintr-un hypermarket,chiar daca sunt facuti in laboratorul propriu,parca nu au nicio legatura cu ce stiu eu ca inseamna cozonacii.

Asa a inceput relatia mea cu Atelierul de Zahar , o vecina mi-a recomandat acest magazin,ea aprovizionandu-se de mult timp de la ei nu numai cu cozonaci ,cat si cu multe alte preparate extraordinare.

I-am cautat pe internet,pozele pe mine m-au convins sa ma urc in masina si sa merg direct la magazin.

I-am gasit in toiul productiei,mai erau doar doua zile pana la Paste si in micutul laborator se cocea de zor.Nu va povestesc ce miros invaluia intreaga incapere.Eram parca iarasi fetita din poveste in Palatul meu de Zahar .


Curioasa din fire am pus multe intrebari si asa am aflat ca folosesc doar ingrediente de calitate ,lapte,unt,miere,naturale si proaspete.Putem gasi atat torturi nemaipomenite(vedeti pozele de pe site sau de pe pagina de facebook) cat si prajituri cu fel de fel de compozitii.
Nu vi le enumar aici si nici nu va spun cat sunt de gustoase si aromate,va las pe voi sa descoperiti acest lucru.

Eu am plecat acasa de aceasta data doar cu cozonacii,care da,sunt ''babani'' cum imi plac mie si care pe masa de Paste au primit toate laudele posibile.


Imi pare bine ca am descoperit Atelierul de Zahar,pe care ii felicit pentru tot ceea ce fac,pentru ca folosesc ingrediente naturale asa cum foloseau si bunicii nostri.
Am uitat sa va spun ca au si livrare gratuita pentru Bucuresti si ca pe site aveti toate informatiile gen preturi sau ingrediente folosite,afisate.



Comentarii

  1. Ce bine arata! Unde au laboratorul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atelierul De Zahar
      Aleea Florin Ciungan 15B - Bucuresti
      Telefon: 0722 143 592
      Orar: Zilnic 10.00 -19.00
      atelieruldezahar@gmail.com

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap