Chefi la noi acasa? Ne ajuta Vegeta!




Imi place sa gatesc.
Pentru familie,pentru prieteni,pentru mine.

Adevarul este ca imi place sa si mananc,iar acum ca a venit si vara,prefer gratarele sau fripturile la cuptor.
Am descoperit un condiment despre care am sa va vorbesc si voua.Este vorba despre un condiment pentru marinare,este la plic si este lichid.
Ne marineaza orice carne in doar 30 de minute.nu mai este necesar sa adaugam nici sare,nici alte condimente.
Un plic este suficient pentru 500g de carne si cat ai zice peste ,ea devine tocmai buna de pus pe gratar sau la cuptor,atat de usor !

Gama de condimente lichide pentru marinat Vegeta,caci despre ea este vorba,nu contine monoglutamat de sodiu,potentiatori de gust sau arome iar ingredientele folosite sunt naturale,deci un mare plus din acest punct de vedere.

Exista cinci variante de produs,fiecare dintre ele dandu-i carnii aceeasi fragezime care ne-o dorim cu totii,ceea ce le diferentiaza totusi sunt condimentele continute.Barbeque,Grill Picant,Condiment Universal,Condiment cu bere si Condiment cu usturoi,toate marca Vegeta.

Eu le-am folosit pe fiecare in parte,toate mi-au placut,au avantajul ca sunt comode,iei un plic din dulap si il torni in vasul cu carne fara niciun efort.


1.Agitam bine plicul inainte de deschidere
2.Turnam continutul plicului peste carne
3.Lasam 30 de minute
4.Gatim preparatul la tigaie,grill sau cuptor
Atat de simplu!


O masa reusita inseamna si o friptura aromata si suculenta iar combinatiile sunt nelimitate,cu putina imaginatie si cu ajutorul acestor condimente,in ochii celor ce ne gusta din preparate putem fii adevarati Chefi la noi acasa!












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap