Imunitatea la control-Supliment natural de la Ayurmed



Sunt parinte.
Si am o imensa responsabilitate pentru ca faptura ce i-am dat viata sa creasca frumos si armonios si mai ales sa aiba un corp sanatos.

Inca de cand sunt micuti,copiii nostri trebuie ocrotiti ,mai apoi invatati sa manance sanatos printr-o dieta echilibrata,sa faca miscare,sa se poarte civilizat,sa devina Om Mare trecand print toate etapele de crestere.

Nu toate ne ies noua ca la carte,dar macar avem satisfactia ca am incercat tot ceea ce ne-a stat in putinta.

Pentru cresterea imunitatii,eu am ales un produs natural,de la Ayurmed ,un siropel delicios, Happy Kid . Ii administrez micutei 3 lingurite pe zi,cu 30 de minute inainte de masa.Producatorii recomanda o cura de minim 30 zile.




Modul de utilizare si doza recomandata
Copii 2-4 ani : cate o lingurita pe zi
Copii 4-8 ani : cate 2-3 lingurite pe zi
Copii 8-14 ani : cate 1-2 lingurite de 3 ori pe zi
Flaconul se agita inainte de fiecare administrare

M-a bucurat ca este un produs natural,asa cum sunt toate produsele Ayurmed si contine o lista lunga de ingrediente,gen seminte,fructe,radacini,de cardamon,lemn dulce,chimion ,cimbru de cultura lamai,menta,miere,toate combinate cu un strop de zahar sa fie placut la gust.



Avem convingerea ca prin administrarea regulata sa obtinem o crestere capacitatii naturale de autoaparare a organismului.

Ceea ce am vazut pana acum, la doua saptamani de la prima administrare: copilul este foarte energic,are un apetit normal pentru hrana,nu mi-a racit in aceasta perioada,iar tranzitul intestinal a fost reglat(avea perioade in care era 
constipat).



Suplimentu natural HAPPY KID este produs din plante ayurvedice,cunoscute pentru proprietatile lor tonice,care sustin cresterea armonioasa si sanatoasa a oricarui copil.


Ayurveda-izvor de sanatate

Ayurveda,medicina traditionala a Indiei care are ca scop principal mentinerea sanatatii organismului printr-un permanent apel la elementele naturii.
Astfel il ajuta pe cel sanatos sa isi pastreze sanatatea si echilibrul iar pe cel bolnav sa le recapete.


Voi ati incercat produsele Ayurmed?
Pe care dintre ele?








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap