Obtinerea unei greutati optime cu SLEMOL,produs 100% natural din plante medicinale indiene

Nu este  niciun secret faptul ca imi place sa am un corp sanatos,sa am o greutate corporala normala.

Partea cea mai grea este atunci cand nu suntem singuri la masa si tentatiile vin din farfuriile celorlalti.nu poti obliga pe toata lumea sa adopte o dieta ca si a ta,asa ca in fiecare zi duci o lupta intre ratiunea de amanca sanatos si moderat si ceea ce-ti dicteaza inima cu poftele ei ca sa faci.

De aici si micile scapari,care ne costa 1-2-3kg in plus ,kilograme care in timp se acumuleaza si pot aparea si diverse probleme de sanatate.

Deci trebuie sa actionam cumva,sa fie un echilibru intre toate actiunile noastre,sa mancam si sanatos sa putem savura si o savarina la sfarsit de saptamana sau o pizza mare in vacanta,sa facem si sport,sa ne si hidratam corespunzator.

Pe langa toate acestea,eu am descoperit si produsul ayurvedic,SLEMOL.
Este un produs 100% natural din plante medicinale indiene,asa ca toate produsele celor de la Ayurmed.







Ingrediente

Garcinia cambogia(reduce pofta de mancare si mentine nivelul normal al colesterolului)
Commiphora mukul(regleaza hormonii tiroidieni prin stimularea matabolizarii corecte a lipidelor)
Emblicaofficinalis(contin foarte multa vitamina C cu puteri antioxidante)
Piper longum(favorizeaza cresterea tranzitului intestinal si contribuie la absortia substantelor nutritive la nivelul tubului digestiv)
Lemn dulce(are efect usor laxativ,detoxifiant)
Ghimbir(normalizeaza bluxul biliar,reduce balonarea prin eliminarea gazelor)
Terminalia chebula (sustine metabolismul lipidic)
Terminalia balerica(normalizeaza aciditatea gastrica)





Cu ce m-a ajutat pe mine SLEMOL

Dupa ce am citit tot ce trebuia citit despre SLEMOL,am decis sa incep o cura de 3 luni,in prima luna am luat de 3 ori pe zi cate 2 pastile ,cu 30 de minute inainte de masa si continui inca doua luni cate o pastila de 3 ori pe zi,deci jumatate din doza din prima luna.

Am renuntat la orice produs care contine faina alba,zahar rafinat sau ulei.Am inlocuit zaharul cu miere sau sirop de curmale.Am consumat multe fructe si legume nepreparate termic.

Alimentele de baza de proteine le consumam pana in ora 17.00 iar ultima masa a fost intotdeauna pana in ora 19.00.Hidratarea obligatorie si cat mai multa miscare.

In aceste conditii,ma aflu la jumatatea curei mele cu Slemol,acul cantarului scade putin cate putin,tranzitul intestinal este perfect,am scapat si de balonare,trec mai usor si peste canicula de afara,deci per total eu sunt multumita.



De retinut este faptul ca acest produs nu da dependenta,este natural 100% ,deci nu exista vreun risc daca il consumam asa ca multe alte produse de slabit pline de compusi chimici.

Va doresc,o vara fumoasa,un corp de invidiat si multa,multa sanatate dragele mele!











Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap

Unde mai mancam atunci cand iesim in oras?