Cand florile iti invadeaza casa


Iubesc florile,iubesc culoarea lor,iubesc mirosul lor si iubesc zambetul de pe chipul celor ce primesc flori!

Am reintalnit o doamna draga mie care se joaca cu aceste sentimente zi de zi si o face excelent de bine.Am fost colege la un curs de Decorator Floral si ma bucur sa vad ca a evoluat si ca din manutele ei ies atatea lucruri minunate.

Ne-am intersectat la un Atelier de Paste al celor de la Revista Unica,la care ea a fost invitata sa ne arate cateva aranjamente florale pentru masa de Paste.

Am sa va arat si eu cateva dintre ele si va las sa descoperiti  cum va puteti accesoriza singuri masa de Paste,totul este sa indraznim, ca imaginatie cu siguranta avem fiecare dintre noi.





Este vorba despre Claudia Dora Oprina , aka Dora Bloom care nu doar creeaza,ci si spune o poveste si pune pasiune in tot ceea ce face.

Va invit intr-o lume a culorilor,al simturilor al bunului gust,al rafinamentului,va invit in lumea ei,Lumea Dora Bloom!


Foto credit : Atelierele de Idei Unica


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap